lørdag 9. oktober 2010

Himmelkikk over Palma

.




This is the sun setting over Palma city reflected in the glasfacade of La Caixa near Placa Espanya.


Back on Norwegian ground

To all of you who have left friendly greetings on my blog, I want to say thank you so much.

I will in time stop by you, and I will post pictures from Mallorca - from both the gardens and cultural sites we visited, but there is so much on my program for the coming days, so a little patience is important to have.


Tilbake på norsk jord
Til alle dere som har lagt igjen koselige hilsener på bloggen min, vil jeg si tusen, tusen takk.
Jeg vil med tid og stunder stikke innom dere, og jeg vil legge ut bilder fra Mallorca - både fra haver og kultursteder som vi besøkte, men det er mye som står på programmet i dagene framover, så litt tålmodighet er viktig å ha.



4 kommentarer:

  1. Så fint :) Jag ser fram emot att få se bilder från resan! :) Ha en fortsatt trevlig helg!

    SvarSlett
  2. Så flott bilde og godt motiv! Det må jo vært morsomt å oppdage refleksjonen i vinduene på den måten og kunne ta bilde av det hele:)

    SvarSlett
  3. You certainly own the ability to see. Please have a wonderful Sunday.

    SvarSlett
  4. Skyscrapper with reflection of sunset image is awesome!
    Joyce M

    SvarSlett

Hyggelig at du tar deg tid til å legge igjen en hilsen.
Det setter jeg veldig pris på!
Alle kommentarer vil godkjennes før publisering.